Of Belediye Meclisi Mayıs Ayı Toplantılarını Tamamladı
Of Belediye Meclisi Mayıs Ayı Toplantılarını Tamamladı
Of Belediye Meclisi Mayıs ayı toplantılarının son oturumu, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda ilçenin gelişimine katkı sağlayacak sosyal tesis, altyapı, imar ve mali konular başta olmak üzere önemli gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı.
Of Belediye Meclisi'nde Geleceğe Yönelik Önemli Kararlar Alındı
Of Belediye Meclisi Mayıs ayı toplantılarının son oturumu, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda ilçenin gelişimine katkı sağlayacak sosyal tesis, altyapı, imar ve mali konular başta olmak üzere önemli gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı.
Of Belediyesi Mayıs ayı meclis toplantılarının son oturumu Belediye Meclis Salonu'nda yapıldı. Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu'nun başkanlık ettiği toplantıda, ilçenin geleceğine yönelik çalışmalar ve yatırımlar ele alındı.
Meclis üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, Of'un ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan gündem maddeleri değerlendirilirken, ilçenin sosyal, ekonomik ve fiziki gelişimine katkı sunacak kararlar alındı.
SOSYAL TESİS, ALTYAPI VE İMAR KONULARI GÖRÜŞÜLDÜ
Toplantıda; Çamlıtepe Mahallesi'nde yapılması planlanan sosyal tesis için 5 milyon liralık şartlı yardım, Uğurlu ve Gürpınar mahallelerindeki hasarların giderilmesine yönelik 7 milyon liralık şartlı yardım, 2025 mali yılı kesin hesabı, taşınmaz satışı, imar planı değişiklikleri ve doğalgaz taahhüdü gibi başlıklar meclis gündemine taşındı.
Ayrıca imar affına başvuru yapmayan vatandaşların talepleri ile riskli yapıların bulunduğu imar parsellerine ilişkin değerlendirmeler de görüşülerek karara bağlandı.
Başkan Sarıalioğlu: "Tek Sevdamız Of"
Toplantıda değerlendirmelerde bulunan Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, ilçenin geleceğine yönelik kararların önemine dikkat çekti.
Başkan Sarıalioğlu, "Of'umuzun geleceğine yön verecek konuları ele aldığımız toplantımızda, kıymetli fikirleri ve katkılarıyla sürece değer katan meclis üyelerimize teşekkür ediyorum.
Aldığımız kararların ilçemizin bugününe ve yarınlarına hayırlı olmasını diliyor; Rabbimden bizlere doğru kararlar almayı ve güzel hizmetler yapmayı nasip etmesini temenni ediyorum.
Tek sevdamız Of… Bu güzel ilçemiz için canla başla çalışmaya kararlılıkla devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.
Of Belediye Meclisi'nde alınan kararların ilçenin gelişimine ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılmasına katkı sağlaması hedefleniyor.
Meclisin Haziran ayı toplantısının ilk oturumunun ise 1 Haziran 2026 Pazartesi günü saat 14.00'te yapılması kararlaştırıldı.
Haber: Gökhan Karataş
Kaynak: Of Belediyesi İletişim Ofisi
Trabzon HABERİ
Fotoğraf albümüne giderek fotoğraf(lara) yorum yazabilir yada fotoğraf(ları) sosyal medyada paylaşabilirsiniz.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.