Başkan Sarıalioğlu: 'Gençlerimizin Üretkenliği Geleceğimizi Güzelleştiriyor'

Of (Gökhan Karataş) - | 18.06.2026 - 22:50, Güncelleme: 18.06.2026 - 22:50 1048 kez okundu.
 

Başkan Sarıalioğlu: 'Gençlerimizin Üretkenliği Geleceğimizi Güzelleştiriyor'

Of Şehit Ahmet Türkkan Çok Programlı Anadolu Lisesinde eğitim gören öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı çalışmalar, düzenlenen yıl sonu sergisinde ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.
Başkan Sarıalioğlu Öğrencilerin Yıl Boyu Emeğine Ortak Oldu Of'ta Geleceğin Meslek Sahiplerinden Örnek Çalışmalar Of Şehit Ahmet Türkkan Çok Programlı Anadolu Lisesinde eğitim gören öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı çalışmalar, düzenlenen yıl sonu sergisinde ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi ile Muhasebe ve Finansman alanlarında öğrenim gören öğrencilerin eğitim faaliyetleri kapsamında hazırladığı materyallerin tanıtıldığı sergi, okul bahçesinde gerçekleştirildi. Serginin açılışına Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, eşi ve okul öğretmeni Fatma Nur Sarıalioğlu, Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, Şube Müdürleri Canan Çolak Seymen ve Orhan Topal, Okul Müdürü Bayram Bilgin, AK Parti Of İlçe Kadın Kolları Başkanı Songül Okutan, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Açılışta konuşan Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, bir eğitim öğretim yılının daha sonuna yaklaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, sergide emeği geçen öğrenci, öğretmen ve okul yönetimine teşekkür etti. Kabahasanoğlu, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu'na eğitime verdiği destekler ve sergiye katılımından dolayı teşekkürlerini iletti. BAŞKAN SARIİALİOĞLU: "GENÇLERİMİZİN ÜRETKENLİĞİ GELECEĞİMİZİ AYDINLATIYOR" Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu ise öğrencilerin çalışmalarının kendilerini gururlandırdığını ifade etti. Başkan Sarıalioğlu, "Of Şehit Ahmet Türkkan Çok Programlı Anadolu Lisemizin Yıl Sonu Sergisi'ni ziyaret ettik. Öğrencilerimizin yıl boyunca ortaya koyduğu emekleri, yetenekleri ve birbirinden değerli çalışmalarını görmek bizleri gururlandırdı" dedi. Gençlerin üretkenliğinin ilçenin geleceğine katkı sunduğunu vurgulayan Sarıalioğlu, "Geleceğimizin teminatı gençlerimizin azmi ve üretkenliğiyle ilçemizin yarınları daha da güzelleşiyor. Emeği geçen öğrencilerimizi, öğretmenlerimizi ve okul yönetimimizi tebrik ediyor; başarılarının devamını diliyorum" ifadelerini kullandı. Konuşmaların ardından serginin açılışı gerçekleştirildi. Başkan Sarıalioğlu ve beraberindeki heyet, stantları gezerek öğrencilerden hazırlanan çalışmalar hakkında bilgi aldı. Program, okul yönetimi tarafından yapılan ikramların ardından sona erdi. Haber: Gökhan Karataş Kaynak: Of Belediyesi İletişim Ofisi
Of Şehit Ahmet Türkkan Çok Programlı Anadolu Lisesinde eğitim gören öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı çalışmalar, düzenlenen yıl sonu sergisinde ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

Başkan Sarıalioğlu Öğrencilerin Yıl Boyu Emeğine Ortak Oldu

Of'ta Geleceğin Meslek Sahiplerinden Örnek Çalışmalar

Of Şehit Ahmet Türkkan Çok Programlı Anadolu Lisesinde eğitim gören öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı çalışmalar, düzenlenen yıl sonu sergisinde ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

Çocuk Gelişimi ve Eğitimi ile Muhasebe ve Finansman alanlarında öğrenim gören öğrencilerin eğitim faaliyetleri kapsamında hazırladığı materyallerin tanıtıldığı sergi, okul bahçesinde gerçekleştirildi.

Serginin açılışına Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, eşi ve okul öğretmeni Fatma Nur Sarıalioğlu, Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, Şube Müdürleri Canan Çolak Seymen ve Orhan Topal, Okul Müdürü Bayram Bilgin, AK Parti Of İlçe Kadın Kolları Başkanı Songül Okutan, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Açılışta konuşan Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, bir eğitim öğretim yılının daha sonuna yaklaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, sergide emeği geçen öğrenci, öğretmen ve okul yönetimine teşekkür etti.

Kabahasanoğlu, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu'na eğitime verdiği destekler ve sergiye katılımından dolayı teşekkürlerini iletti.

BAŞKAN SARIİALİOĞLU: "GENÇLERİMİZİN ÜRETKENLİĞİ GELECEĞİMİZİ AYDINLATIYOR"

Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu ise öğrencilerin çalışmalarının kendilerini gururlandırdığını ifade etti.

Başkan Sarıalioğlu, "Of Şehit Ahmet Türkkan Çok Programlı Anadolu Lisemizin Yıl Sonu Sergisi'ni ziyaret ettik. Öğrencilerimizin yıl boyunca ortaya koyduğu emekleri, yetenekleri ve birbirinden değerli çalışmalarını görmek bizleri gururlandırdı" dedi.

Gençlerin üretkenliğinin ilçenin geleceğine katkı sunduğunu vurgulayan Sarıalioğlu, "Geleceğimizin teminatı gençlerimizin azmi ve üretkenliğiyle ilçemizin yarınları daha da güzelleşiyor. Emeği geçen öğrencilerimizi, öğretmenlerimizi ve okul yönetimimizi tebrik ediyor; başarılarının devamını diliyorum" ifadelerini kullandı.

Konuşmaların ardından serginin açılışı gerçekleştirildi. Başkan Sarıalioğlu ve beraberindeki heyet, stantları gezerek öğrencilerden hazırlanan çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Program, okul yönetimi tarafından yapılan ikramların ardından sona erdi.

Haber: Gökhan Karataş

Kaynak: Of Belediyesi İletişim Ofisi

Trabzon HABERİ

Habere ifade bırak !
Haberle İlişkili Video
Video Galeride Aç
Video albümüne giderek videoya yorum yazabilir yada videoyu sosyal medyada paylaşabilirsiniz.
Foto Galeride Aç
Fotoğraf albümüne giderek fotoğraf(lara) yorum yazabilir yada fotoğraf(ları) sosyal medyada paylaşabilirsiniz.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ofunsesi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.