Of Fen Lisesi'nde Muhteşem Yıl Sonu Dinletisi: Uluslararası Ödüllü Şiir de Seslendirildi

Of (Of'un Sesi) - ofunsesi.com | 18.06.2026 - 23:05, Güncelleme: 23.06.2026 - 10:27 770 kez okundu.
 

Of Fen Lisesi'nde Muhteşem Yıl Sonu Dinletisi: Uluslararası Ödüllü Şiir de Seslendirildi

Of Fen Lisesi öğrencileri tarafından yıl sonu etkinlikleri kapsamında düzenlenen şiir dinletisi, dinleyicilere duygu dolu ve unutulmaz bir gece yaşattı.
Of Fen Lisesi öğrencileri tarafından yıl sonu etkinlikleri kapsamında düzenlenen şiir dinletisi, dinleyicilere duygu dolu ve unutulmaz bir gece yaşattı. Of Fen Lisesi'nin konferans salonunda gerçekleştirilen bu anlamlı edebiyat programına; Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Orhan Topal, okul idarecileri, öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katıldı. Usta Şairlerin Ölümsüz Eserleri Yankılandı Sunuculuğunu okulun edebiyat öğretmeni ve şair Yahya Özkök’ün üstlendiği şiir dinletisinde sahne alan 9. sınıf öğrencileri, Türk edebiyatına yön veren usta şairlerin eserlerini seslendirdi. Genç yetenekler; Abdurrahim Karakoç, Arif Nihat Asya, Necip Fazıl Kısakürek, Osman Yüksel Serdengeçti ve Yavuz Bülent Bakiler'in en seçkin ve belleklerde iz bırakan şiirlerini büyük bir başarıyla yorumlayarak salondakilerden tam not aldı. Gecenin bir diğer sürprizi ise edebiyat öğretmeni Yahya Özkök'ten geldi. Özkök, Truva Dergisi tarafından uluslararası düzeyde düzenlenen şiir yarışmasında birincilik ödülüne layık görülen "Aşikar" isimli kendi eserini seslendirerek dinleyicilerden büyük alkış topladı. Müdürü Kabahasanoğlu: "Yeni Müfredatın Ruhuna Yakışan Bir Program Olmuş" Programın sonunda sahneye davet edilen ve organizasyondan duyduğu memnuniyeti dile getiren Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, şunları kaydetti: "Milli Eğitim Bakanlığımızın ortaya koyduğu yeni maarif müfredatında yer alan 'köklerden geleceğe' anlayışıyla birebir örtüşen, böylesine derin ve anlamlı bir programın hazırlanmasında emeği geçen başta okul müdürümüz olmak üzere, edebiyat öğretmenimiz Yahya Özkök’ü ve yüreklerini ortaya koyan sevgili öğrencilerimizi canıgönülden tebrik ediyorum. Şiir, insanın hem zihnini hem de gönül dünyasını zinde tutan en zarif edebi türdür. Aynı zamanda hitabet gücünüzü ve özgüven duygularınızı en üst seviyeye çıkarır. O nedenle hayatınızın her döneminde mutlaka şiire yer açın. Başarılarınızın devamını diliyor, şimdiden yaklaşan yaz tatilinizin gönlünüzce, huzurla geçmesini temenni ediyorum." Of Fen Lisesi Müdürü Vehap Kurt da yoğun mesailerine rağmen her zaman yanlarında olan ve eğitim faaliyetlerine büyük destek veren İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu'na ve şube müdürlerine teşekkürlerini sunarak, podyumda devleşen öğrencilerini kutladı. Haber: Of'un Sesi
Of Fen Lisesi öğrencileri tarafından yıl sonu etkinlikleri kapsamında düzenlenen şiir dinletisi, dinleyicilere duygu dolu ve unutulmaz bir gece yaşattı.

Of Fen Lisesi öğrencileri tarafından yıl sonu etkinlikleri kapsamında düzenlenen şiir dinletisi, dinleyicilere duygu dolu ve unutulmaz bir gece yaşattı.

Of Fen Lisesi'nin konferans salonunda gerçekleştirilen bu anlamlı edebiyat programına; Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Orhan Topal, okul idarecileri, öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.

Usta Şairlerin Ölümsüz Eserleri Yankılandı

Sunuculuğunu okulun edebiyat öğretmeni ve şair Yahya Özkök’ün üstlendiği şiir dinletisinde sahne alan 9. sınıf öğrencileri, Türk edebiyatına yön veren usta şairlerin eserlerini seslendirdi. Genç yetenekler; Abdurrahim Karakoç, Arif Nihat Asya, Necip Fazıl Kısakürek, Osman Yüksel Serdengeçti ve Yavuz Bülent Bakiler'in en seçkin ve belleklerde iz bırakan şiirlerini büyük bir başarıyla yorumlayarak salondakilerden tam not aldı.

Gecenin bir diğer sürprizi ise edebiyat öğretmeni Yahya Özkök'ten geldi. Özkök, Truva Dergisi tarafından uluslararası düzeyde düzenlenen şiir yarışmasında birincilik ödülüne layık görülen "Aşikar" isimli kendi eserini seslendirerek dinleyicilerden büyük alkış topladı.

Müdürü Kabahasanoğlu: "Yeni Müfredatın Ruhuna Yakışan Bir Program Olmuş"

Programın sonunda sahneye davet edilen ve organizasyondan duyduğu memnuniyeti dile getiren Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, şunları kaydetti:

"Milli Eğitim Bakanlığımızın ortaya koyduğu yeni maarif müfredatında yer alan 'köklerden geleceğe' anlayışıyla birebir örtüşen, böylesine derin ve anlamlı bir programın hazırlanmasında emeği geçen başta okul müdürümüz olmak üzere, edebiyat öğretmenimiz Yahya Özkök’ü ve yüreklerini ortaya koyan sevgili öğrencilerimizi canıgönülden tebrik ediyorum.

Şiir, insanın hem zihnini hem de gönül dünyasını zinde tutan en zarif edebi türdür. Aynı zamanda hitabet gücünüzü ve özgüven duygularınızı en üst seviyeye çıkarır. O nedenle hayatınızın her döneminde mutlaka şiire yer açın. Başarılarınızın devamını diliyor, şimdiden yaklaşan yaz tatilinizin gönlünüzce, huzurla geçmesini temenni ediyorum."

Of Fen Lisesi Müdürü Vehap Kurt da yoğun mesailerine rağmen her zaman yanlarında olan ve eğitim faaliyetlerine büyük destek veren İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu'na ve şube müdürlerine teşekkürlerini sunarak, podyumda devleşen öğrencilerini kutladı.

Haber: Of'un Sesi

Trabzon HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ofunsesi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.