Başkan Sarıalioğlu, Cumapazarı'nda Öğrencilerin Yıl Sonu Heyecanına Ortak Oldu
Başkan Sarıalioğlu, Cumapazarı'nda Öğrencilerin Yıl Sonu Heyecanına Ortak Oldu
Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, Cumapazarı İlkokulu ve Ortaokulu tarafından düzenlenen yıl sonu şenliğine katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldu.
Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, Cumapazarı İlkokulu ve Ortaokulu tarafından düzenlenen yıl sonu şenliğine katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldu.
Eğitim-öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla düzenlenen etkinlikte öğrenciler; gösteriler, halk oyunları, yarışmalar ve çeşitli etkinliklerle hünerlerini sergiledi. Öğrencilerin hazırladığı performanslar davetlilerden büyük beğeni topladı.
Cumapazarı İlk/Ortaokulu bahçesinde gerçekleştirilen program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Programın açılış konuşmasını yapan Okul Müdürü Lokman Altun, yıl boyunca yapılan çalışmaların ve okul-aile iş birliğinin önemine dikkat çekerek emeği geçenlere teşekkür etti.
Etkinlik kapsamında öğrencilerin hazırladığı gösteriler, halk oyunları ve yarışmalar izleyenlere keyifli anlar yaşattı. Kermes alanının ziyaret edilmesinin ardından program, toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.
Şenliğe katılan Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, öğrencilerin hazırladığı etkinlikleri takip ederek gençlerle bir araya geldi.
Başkan Sarıalioğlu, " Cumapazarı İlkokulu ve Ortaokulu'nda yıl sonu etkinlikleri kapsamında düzenlenen şenlik programına katılım sağladık. Öğrencilerimizin yıl boyunca ortaya koyduğu emekleri, başarıları ve heyecanlarını paylaşmak bizler için büyük bir mutluluktu.
Bu güzel organizasyonda emeği geçen okul yönetimimizi, öğretmenlerimizi, öğrencilerimizi ve velilerimizi tebrik ediyor; gençlerimizin başarılarının daim olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.
Geleceğin teminatı olan çocukların sosyal, kültürel ve sanatsal gelişimlerinin önemine vurgu yapan Başkan Sarıalioğlu, Of Belediyesi olarak eğitime ve gençlere yönelik çalışmalara destek vermeye devam edeceklerini belirtti.
Cumapazarı İlk/Ortaokulu yıl sonu şenliğine; Of Kaymakamı Eşref Akça, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, Şube Müdürleri Canan Çolak Seymen ve Orhan Topal, İlçe Jandarma Komutanı Kd. Üsttğm. Servet Çelenk, İlçe Tarım ve Orman Müdürü Sedat Saral, Kamu-Sen Trabzon İl Başkanı Coşkun Dilber, Okul Aile Birliği Başkanı Bülent Saral, CUMDER Başkanı Yaşar Çakır, okul yönetimi, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Öğrencilerin mutluluğu ve ailelerin gururuna sahne olan program, renkli görüntülerle tamamlandı.
Haber: Gökhan Karataş
Kaynak: Of Belediyesi İletişim Ofisi
Trabzon HABERİ
Fotoğraf albümüne giderek fotoğraf(lara) yorum yazabilir yada fotoğraf(ları) sosyal medyada paylaşabilirsiniz.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.